Page 42 - OMÜ Bülten 84-85
P. 42

OMÜ │ 42      İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ / EĞİTİM ÖĞRETİM





             OMÜ’ye Özgü Bir Model:                                                                                        EOPD OTOMASYON

                                                                                                                           SISTEMI ILE
             “Eğitim Öğretim Performansının                                                                                G    Üst yöneticiye akademik bi-



             Değerlendirilmesi Ölçeği”                                                                                         rimlerin eğitim performansını
                                                                                                                               izleme olanağı

                                                                                                                           G    Bölüm/Fakülte başarı sırala-
             Eğitim  Performansı  değerlendir-  ri  %  50”  ve  “birim  amiri  değer- tüm iş ve işlemlerin 2021 yılından       masının takibi
             mesinde  OMÜ’ye  özgü  bir  mo-   lendirmesi  %  20”  olmak  üzere  itibaren  “Eğitim  Öğretim  Perfor-
             del  olan  “Eğitim  Öğretim  Per-  üç ana bileşenden oluşmaktadır.  mans Değerlendirme Otomasyon              G    Birim yöneticilerine komisyon
             formans  Değerlendirme  Ölçeği  Uygulama  sayesinde  bölümle-       Sistemi” üzerinden gerçekleştiril-            oluşturma yetkisi
             modeli  ile  Eğitim  faaliyetlerinin  rin eğitim başarı performansı ile  mesi sağlanmıştır.                        Bölüm/Dekanlık Eğitim Perfor-
             performansının takibi ve iyileşti-  eğiticilerin  performansını  takip                                        G   mansının raporlama imkânı
             rilmesi amaçlanmaktadır.  Eğitim  etme  imkânı  sunmakta  böylece   Sistem  raporları  değerlendirme
             Öğretim Performansını değerlen-   OMÜ’nün eğitim performansının     sonuçları, iyileştirilecek alanlar be-    G    Otomasyon ile işlem kolaylığı
             dirmek üzere belirlenen ölçek ile  izlenmesi sağlanmaktadır.        lirlenmesine olanak sağlayarak bü-
             “öğretim  elemanı  ders  tanıtım                                    tünleşik  eylem  planına  konsolide       G    Diğer otomasyon sistemleri ile
             dosyası % 30”, “öğrenci görüşle-  EOPD  Otomasyonu:  Ölçeğe  ait  etme fırsatı sunmaktadır.                       konuşabilme yetisi
                                                                                                                           G    Arşiv bilgilerini mevcut yıl
                                                                                                                               işlemlerinde kullanılabilme
                                                                                                                               olanağı sağlanmaktadır.
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47