Page 42 - OMÜ Bülten 84-85
P. 42
OMÜ │ 42 İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ / EĞİTİM ÖĞRETİM
OMÜ’ye Özgü Bir Model: EOPD OTOMASYON
SISTEMI ILE
“Eğitim Öğretim Performansının G Üst yöneticiye akademik bi-
Değerlendirilmesi Ölçeği” rimlerin eğitim performansını
izleme olanağı
G Bölüm/Fakülte başarı sırala-
Eğitim Performansı değerlendir- ri % 50” ve “birim amiri değer- tüm iş ve işlemlerin 2021 yılından masının takibi
mesinde OMÜ’ye özgü bir mo- lendirmesi % 20” olmak üzere itibaren “Eğitim Öğretim Perfor-
del olan “Eğitim Öğretim Per- üç ana bileşenden oluşmaktadır. mans Değerlendirme Otomasyon G Birim yöneticilerine komisyon
formans Değerlendirme Ölçeği Uygulama sayesinde bölümle- Sistemi” üzerinden gerçekleştiril- oluşturma yetkisi
modeli ile Eğitim faaliyetlerinin rin eğitim başarı performansı ile mesi sağlanmıştır. Bölüm/Dekanlık Eğitim Perfor-
performansının takibi ve iyileşti- eğiticilerin performansını takip G mansının raporlama imkânı
rilmesi amaçlanmaktadır. Eğitim etme imkânı sunmakta böylece Sistem raporları değerlendirme
Öğretim Performansını değerlen- OMÜ’nün eğitim performansının sonuçları, iyileştirilecek alanlar be- G Otomasyon ile işlem kolaylığı
dirmek üzere belirlenen ölçek ile izlenmesi sağlanmaktadır. lirlenmesine olanak sağlayarak bü-
“öğretim elemanı ders tanıtım tünleşik eylem planına konsolide G Diğer otomasyon sistemleri ile
dosyası % 30”, “öğrenci görüşle- EOPD Otomasyonu: Ölçeğe ait etme fırsatı sunmaktadır. konuşabilme yetisi
G Arşiv bilgilerini mevcut yıl
işlemlerinde kullanılabilme
olanağı sağlanmaktadır.