Page 129 - OMÜ Bülten 84-85
P. 129

OMÜ Logolu Ürünler Markalaşıyor


               OMÜ yönetimi, Üniversite bünyesinde üretilen OMÜ
               logolu ürünlerin ürün yelpazesini genişletmek ve bu
               ürünlerin ticarileşmesini sağlayacak kurumsal altya-
               pıyı oluşturmak amacıyla ilgili birim yetkilileriyle bir
               araya geldi.

               Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Fehmi Yazıcı’nın başkan-
               lığında düzenlenen toplantıya; Güzel Sanatlar Fa-
               kültesi akademisyenleri, Genel Sekreterlik, Sağlık
               Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Çevre Düzenleme
               Müdürlüğü, OMÜ Teknoloji ve Transfer Ofisi, ilgili
               meslek yüksekokul ile OMÜ Tıp Fakültesi Hastanesi
               yetkilileri katıldı.
                                                            Yardımcısı Yazıcı “Sistemi sürdürülebilir ve birbiri-
               OMÜ logosuyla üretilecek giyim, hediyelik eşya gibi  ni besleyecek şekilde kurmamız lazım. Bu hususta
               ürünlerin; tasarım, üretim ve pazarlama sürecinden  kısa, orta ve uzun vadeli hedeflerimiz var. Biz bu işi
               oluşan profesyonel bir altyapının kurulması için ça-  başararak OMÜ markasını, kalitesiyle insanların ha-
               lışmalarını başlatan OMÜ yönetimi, bu ürünlerin Üni-  fızasında daha üst noktalara taşımak istiyoruz.” ifa-
               versitenin ve şehrin belirli noktalarında satışa sunul-  delerini kullandı.
               masını hedefliyor.
                                                            “Her üründe aynı kalite standartı sağlanmalı”
               Toplantının açılış konuşmasını yapan Rektör Yardım-
               cısı Prof. Dr. Fehmi Yazıcı, Üniversitenin şimdiye kadar   OMÜ’nün  bilimsel  bir  kurum  olduğuna  da  dik-
               bu alanda yaptığı çalışmalar hakkında bilgi vererek   kat çeken Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Fehmi Yazıcı
               sözlerine şöyle devam etti: “OMÜ logolu ürünlerin   “Ürünlerin aynı kalite standartları ve belirlenen te-
               ticarileşmesi için oluşturmayı hedeflediğimiz pro-  min süresinde üretilmesi de çok önemli. Her birim,
               fesyonel altyapı için Üniversitedeki her birimin fikrini   ürettiği her üründe aynı kalite standardını sağla-
               almak istiyoruz. Üniversitenin kendi içindeki dina-  mak zorunda. “ dedi.
               miklerini her alanda kullanmak istiyoruz. Alt yapıyı   Satışa sunulan ürünlerle ilgili bir internet sitesinin
               kurduktan sonra da geliştirdiğimiz birinci sınıf ürün   kurulacağını da sözlerine ekleyen Rektör Yardımcısı
               yelpazesini, OMÜ’nün ve şehrin belirli noktalarına   Yazıcı, bu sayede ürünlerin iyileştirilmesi ve daha ca-
               kurulacak reyonlarda satışa sunmak istiyoruz.”  zip hale getirilebilmesi için geri bildirim sağlanabile-

               “Sistemi sürdürülebilir ve birbirini besleyecek   ceğine dikkat çekti.
               şekilde kurmamız lazım”
                                                            İlgili birim yetkililerinin konuyla ilgili fikir, görüş ve   Nisan-Eylül 2021
               Kurulacak  altyapı  ve  pazarlama  sisteminin  sürdü-  tecrübelerini paylaşmasının ardından yapılan genel   OMÜBÜLTEN   Sayı 84-85
               rülebilir olması gerektiğinin de altını çizen Rektör   bir değerlendirmeyle toplantı sona erdi.
                                                                                                           127
   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134