Yeşilyurt Demir Çelik Meslek Yüksekokulu mezunlarını geleceğe uğurladı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Yeşilyurt Demir Çelik Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreniyle 150 öğrencisini meslek hayatına uğurladı.
Yeşilyurt Demir Çelik Meslek Yüksekokulunda düzenlenen törene; OMÜ Genel Sekreteri Prof. Dr. Erhan Burak Pancar, Yeşilyurt Demir Çelik Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Gökhan Demir, akademik ve idari personel, mezun öğrenciler ile aileleri katıldı.
Genel Sekreter Pancar: “Bilginizi üretime ve topluma değer katacak şekilde kullanın”
Törende konuşan OMÜ Genel Sekreteri Prof. Dr. Erhan Burak Pancar, mezuniyetin yalnızca bir eğitim sürecinin tamamlanması değil, aynı zamanda yeni sorumlulukların başlangıcı olduğunu belirterek, "Bugün aldığınız diploma, iki yıl boyunca gösterdiğiniz emeğin, azmin ve kararlılığın bir göstergesidir. Üniversitemizde edindiğiniz bilgi, beceri ve değerler meslek hayatınız boyunca sizlere rehberlik edecektir. Ülkemizin sizler gibi donanımlı, üretken ve sorumluluk sahibi gençlere ihtiyacı var. Mesleğinizi icra ederken etik değerlerden ayrılmadan, bilimi ve teknolojiyi rehber edinerek çalışacağınıza yürekten inanıyorum. Sizleri yetiştiren ailelerinizi ve akademisyenlerimizi tebrik ediyor, hepinize sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir gelecek diliyorum." dedi.
MYO Müdürü Demir: “Mezuniyet bir son değil, yeni bir başlangıçtır”
Yeşilyurt Demir Çelik Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Gökhan Demir ise mezuniyetin yeni başlangıçların ilk adımı olduğunu vurgulayarak, "Her şeyin büyük bir hızla değiştiği dünyada ihtiyacınız olan en önemli yetkinlik öğrenmeyi öğrenmek ve bilgiyi kullanabilmektir. Sizler sadece kendiniz ve aileniz için değil, ülkemiz ve insanlık için de başarılı olmak zorundasınız. Bizim için elde edilebilecek en büyük ödül ise sizlerin başarısı ve mutluluğudur. Okulunuzla bağlarınızı hiçbir zaman koparmayın." ifadelerini kullandı.
Dönem Birincisi Gürer: “Buradan yeni başlangıçlara uğurlanıyoruz”
Mezun öğrenciler adına konuşan Mekatronik Programı dönem birincisi Abdulbaki Gürer ise iki yıllık eğitim sürecinin kendileri için önemli kazanımlarla dolu olduğunu belirterek, "Bugün burada büyük bir aileye veda ediyoruz. Burada edindiğimiz bilgi, dostluk ve tecrübeler hayatımız boyunca bizlere yol gösterecek. Hocalarımızın emeklerini ve ailelerimizin fedakârlıklarını hiçbir zaman unutmayacağız. Mezuniyet bizim için bir bitiş değil, yeni başlangıçların kapısını aralayan önemli bir adımdır." dedi.
Konuşmaların ardından okulda dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve hediyeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Daha sonra mezun öğrencilere diplomaları verildi.
Mezuniyet töreni, öğrencilerin keplerini büyük bir coşkuyla havaya fırlatmalarıyla sona erdi.



