Vezirköprü Meslek Yüksekokulu mezunlarını uğurladı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Vezirköprü Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılında 200 öğrencisini düzenlenen coşkulu törenle mezun etti.
Vezirköprü Meslek Yüksekokulu'nda gerçekleştirilen mezuniyet törenine OMÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Alper Kesten, Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, Vezirköprü Garnizon Komutanı Burak Can Tekin, Belediye Başkan Vekili İbrahim Işık, İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Çelik, İlçe Jandarma Komutan Vekili Jandarma Teğmen Seyfettin Turğut, Vezirköprü Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Afitap Özdelikara, Ladik Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Hanife Nalan Genç'in yanı sıra akademisyenler, mezun öğrenciler ve aileleri katıldı.
"Bugün Burada Aldığımız Diplomalar Yalnızca Eğitim Hayatımızın Bir Sonucu Değil"
Törende ilk konuşmayı yapan Vezirköprü Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Afitap Özdelikara, okulun Bilgisayar Teknolojileri, Çocuk Gelişimi ve Gençlik Hizmetleri, Tasarım, Ormancılık, Muhasebe ve Vergi gibi pek çok alanda Vezirköprü'ye nitelikli eleman yetiştirdiğini vurguladı. Öğrencilerin yetiştirilmesinde emeği geçen akademik ve idari personele, ailelere teşekkür eden Özdelikara, mezunlara, "Gerçek başarı sahip olduğunuz bilgi ve yetenekleri insanlığın yararına kullanmaktır" diyerek seslendi ve mezunları Mezunlar Koordinatörlüğü'ne üye olmaya davet etti.
"Onların Mezuniyetinin Başlangıcı, Benim de Görevimin Sonlanmasının Başlangıcı"
Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya ise konuşmasında, Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Ahlat İlçe Kaymakamlığına atandığını belirterek mezuniyetin kendisi için de bir veda anlamı taşıdığını dile getirdi. Görev süresince Meslek Yüksekokulu'na belediye, basın ve diğer kurumlarla birlikte destek olmaya çalıştıklarını ifade eden Kaya, ailelere ve öğrencilere teşekkür ederek, "Gençlerin mezuniyetlerinin ve o muhteşem an olan kep atma anının gelmesini temenni ediyorum" dedi.
"Bu Süreç Boyunca Sevginin, Sabrın ve Emeğin Değerini Öğrendik"
Mezun öğrenciler adına konuşan Çocuk Gelişimi Bölümü öğrencisi Hasret Şahin, kürsüde konuşma fırsatı bulmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek hocalarına ve ailesine teşekkür etti. Şahin, "Bugün burada aldığımız diplomalar yalnızca eğitim hayatımızın bir sonucu değil, aynı zamanda sabrımızın, emeklerimizin ve hayallerimizin birer simgesidir" ifadelerini kullandı.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere başarı belgeleri takdim edildi. Meslek andını Dr. Öğr. Üyesi Gonca Özdemir Tarı okudu. Tören, öğrencilerin büyük bir heyecanla kep atmasıyla sona erdi.



