Murat Kahraman: Dijital Oyun Girişimciliği

Çarşamba Ticaret Borsası MYO, Öğr. Gör. Mürsel Kan

Online

18 Aralık 2020, Cuma - 16:00 - 19 Aralık 2020, Cumartesi - 15:45

0362 3121919/1801

mursel.kan@omu.edu.tr

11 December 2020

KATILMAK İÇİN OMÜ YOUTUBE ADRESİNİ ZİYARET EDİNİZ  (Yayına katılım talebi yüksek olduğu için yotube canlı yayını yapılacak) 

www.youtube.com/ondokuzmayisuniversitesi 

 

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu, Girişimcilik ve Yenilikçilik dersi kapsamında dijital oyun girişimcisi, Game Factory'nin kurucusu Murat Kahraman'ı konuk edecek. 

Teknoloji eğlence anlayışını kökten değiştiriyor. Atari, commadore oyunları ve tetris gibi geçmişin popüler oyunları artık çok gerilerde kaldı. Bilgisayar, internet, akıllı mobil cihaz teknolojilerindeki gelişmeler dijital oyun sektörünü bambaşka bir yöne doğru  dönüştürdü. Yıllık 200 milyar dolar gibi oyun satışlarına doğru ilerleyen pazardaki gelişmeler baş döndürüyor. Türkiye de bu pazarın önemli bir oyuncusu olma yolunda adından söz ettiriyor. Bu sektörde Türkiye ve dünyada neler yaşanıyor, neredeyse büyük bölümü gençlerden oluşan bu sektörden nasıl pay kapılır gibi daha bir çok sorunun cevabını almak üzere oyun pazarının önemli aktörlerinden oyun girişimcisi Murat Kahraman davet edildi. 20 yılımı internet sektöründe medya, telekom, reklam, e-ticaret ve oyun alanlarında geçiren Murat Kahraman, şimdi Game Factory ve Hi Games'in kurucusu ve bol bol mobil oyun yapıyor.

Murat Kahraman kimdir?

Game Factory Mobil Oyun Geliştirme Ağı ve Hi Games Oyun Stüdyosu‘nun kurucusu ve 20 yıldan uzun süredir dijital ve oyun sektörlerinde farklı görevler yer aldı. 

Doğan Online, Doğuş Medya Grubu, Türk Telekom gibi Türkiye’nin önemli markalarında dijital pazarlama ve iş geliştirme konularında farklı görevler üstlendikten sonra kurduğu UpLondon ile birçok marka, start-up, reklam ajansı, yayıncı ve oyun stüdyolarına kreatif reklam ve proje hizmeti vermeye devam etti.

Kendi kurduğu bağımsız oyun stüdyodu TNBT’den sonra Mynet’te Oyunlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonunda özellikle mobil oyunlar konusunda önemli başarılara imza attı.

Yaratıcılık, yüksek performanslı takımlar oluşturma ve yönetme, yeni ürün geliştirilmesi ve pazarlama konularında deneyim ve yetenekleri, sürdürülebilir ve karlı iş modelleri yaratma ve bunları hayata geçirme konusunda sektörde tanınan bir lider olmasını sağladı.

Oyun sektörü, e-ticaret, dijital ve mobil pazarlama ve reklamcılık konularında seminerler ve eğitimler veriyor ve çeşitli dergilerde yazıyor. Konusunda öncü olan “Sosyal Medya 101” adlı kitabım 2013 yılında Mediacat Yayınları tarafından yayınlandı. 

 

Etkinlik Takvimi
Diğer Etkinlikler
  • 01 Ara
    07 Haz
    • event poster 20043
    Pazartesi, 00:00
    Online

    Seminerler Kasım 2025- Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. 

    10 Ara
    24 Ara
    • event poster 19776
    Çarşamba, 13:00
    Ondokuz Mayıs Üniversitesi Psikoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAMER) Toplantı Salonu

    .

    11 Ara
    25 Ara
    • event poster 20332
    Perşembe, 14:00
    Online

    TÜBİTAK ULAKBİM EKUAL tarafından ülkemizdeki üniversitelerin erişimine sunulan Web Of Science platformu için her ay düzenlenen ‘’Web of Science Araştırmacı Eğitimleri’’ Aralık  ayı içerisinde çevrimiçi olarak düzenlenecektir.

    Eğitimlerin Bilgileri

    Web of Science ve InCites’in 2025 Yılı Önemli Gelişmelerini Keşfedin (Turkish /Türkiye) 

    Tarih-Saat: 11/12/2025, Perşembe 14:00 30 dk

    Kayıt için tıklayınız.

    Sunum: Derya Soğuksu- Türkçe

    Web of Science ve InCites’in 2025 yılındaki öne çıkan özellikleri, araştırma değerlendirme ve analizlerinizi güçlendirmek için tasarlanmış en yeni özellikler, veri geliştirmeleri ve stratejik güncellemeler hakkında ayrıntılı bilgi verilecektir. 

    • Yeni işlevler ve arayüz iyileştirmeleri hakkında rehberli tur 
    • Genişletilmiş veri kapsamı ve metrikler hakkında bilgiler 
    • Kurumların bu araçları nasıl kullandığını gösteren kullanım örnekleri 
    • Canlı soru-cevap bölümü

    Yapay Zeka Destekli Literatür Taraması: ProQuest’te Belgeyle Sohbet ile Araştırma Kolaylaşıyor!

    Tarih-Saat: 18/12/2025, Perşembe  12:00  60 dk 

    Kayıt için tıklayınız.

    Sunum: Saliha Handan ILIC – Türkçe

    ProQuest’in dijital Dissertations & Theses Global koleksiyonu, 6 milyondan fazla A&I ve tam metin (FT) kaydı arasında 3,6 milyondan fazla başlık için tam metin (FT) içermektedir. 
    ProQuest Dissertations & Theses Global platformunda arama yapmayı kolaylaştıracak yeni eklenen yapay zeka destekli Araştırma Asistanı ve Belgeyle Sohbet özelliği ile literatür tarama ipuçları platform üzerinden anlatılacaktır.


    Konu Seçiminden Yayına: ProQuest  Yazar Çalıştayı ile Tez Yazımında Stratejik Yaklaşım

    Tarih-Saat: 25/12/2025, Persembe 15:00  60 dk 

    Kayıt için tıklayınız.

    Sunum: Saliha Handan ILIC- Türkçe

    •  Tez yazımı için “Hazırlık Aşaması”
    •  Teklif: “Bir Konuyu Seçme ve İyileştirme”
    •  Araştırma: “Etkili bir Literatür İncelemesi Yapmak”
    •  “Yazma” ile ilgili detaylar
    •  Tez yazımındaki bazı tuzakları belirleyip, bunlardan kaçınmak
    • Tezlerinizi yayınlamak ve araştırmanızı güçlendirmek için seçenekleri değerlendirmek
    13 Ara
    17 Ara
    • event poster 20168
    Cumartesi, 09:00
    OMÜ Sürekli Eğitim Merkezi (UZEM Binası Giriş Katı), Kurupelit Kampüsü, Atakum/ SAMSUN

    Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (OMÜSEM) tarafından  “TÜKETİCİ MEVZUATINDAN KAYNAKLI NİTELİKLİ HESAPLAMALAR EĞİTİMİ” düzenlenecektir.

     

    Program ile ilgili detaylı bilgiye ve başvuru formuna  tıklayarak ulaşabilirsiniz.