OMÜ Tıp Fakültesi Öğrencisi Ümid Hüseynzade, Türkiye genelinde seçilen 20 bildiri arasında yer aldı

Basın Yayın 22 Haziran 2026, Pazartesi - 15:54 Güncelleme: 22 Haziran 2026, Pazartesi - 15:55
Dinlemek için tıklayınızDİNLE

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencisi Ümid Hüseynzade, Erzincan Valiliği rehberliğinde ve Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen “Dijital Dünyanın Kullanıcıları Üniversitelerarası Öğrenci Sempozyumu”nda üniversitesini başarıyla temsil etti.

Türkiye genelindeki 37 üniversiteden akademik çalışmanın başvurduğu sempozyumda, değerlendirme sürecinin ardından seçilen en başarılı 20 çalışma sunum yapma hakkı kazandı. Ümid Hüseynzade’nin çalışması da bu seçkin çalışmalar arasında yer aldı.

Prof. Dr. Erdoğan Büyükkasap Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen sempozyumda dijital mahremiyet, yapay zekâ etiği, dijital vatandaşlık ve sosyal medya kullanımı gibi güncel konular ele alındı. Hüseynzade, hazırladığı akademik çalışmasını Türkiye’nin farklı üniversitelerinden gelen katılımcılar, akademisyenler ve kamu yöneticilerinin yer aldığı oturumlarda sundu.

Sempozyum sonunda Ümid Hüseynzade’ye başarı belgesi ve ödülü, Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Dr. Çetin Ali Dönmez ile Erzincan Valisi Doç. Dr. Hamza Aydoğdu tarafından takdim edildi.

Programa ayrıca Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Akın Levent, Mengücekgazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız ve Erzincan İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin de katıldı. Hüseynzade’nin sunumu, programda bulunan akademik ve idari yöneticiler tarafından ilgiyle takip edilerek takdir topladı.

Ulusal düzeyde gerçekleştirilen prestijli organizasyonda yer alan Ümid Hüseynzade, Ondokuz Mayıs Üniversitesi öğrencilerinin bilimsel ve akademik platformlardaki başarılarını bir kez daha ortaya koydu.