MENU

Sosyal Medyada Kampanya Yönetimi
mursel.kan
25 Mart 2017

Eğitimciler: Yrd. Doç. Dr. M. Nur ERDEM, Yrd. Doç. Dr. Recep YILMAZ
Eğitim Tarihi: 25, 26 Mart 2017 Cumartesi- Pazar
Süre: 2 gün, toplam 12 saat
Saat: 10.00-13.00, 14.00-17.00
Ön Kayıt İçin Son Başvuru Tarihi: 17 Mart 2017 Cuma

Kesin Kayıt Tarihleri: 21-22-23 Mart 2017

Bireysel Katılım Ücreti: 180-TL(KDV dahil)

0362 457 60 45 – 0362 312 19 19 / 34 10
omusem@omu.edu.tr

Amaç

Sosyal medya; reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama gibi alanlar açısından büyük önem taşımaktadır.
Bu eğitim programının amacı sosyal medyanın söz konusu alanlar için etkin bir biçimde nasıl
kullanılabileceğinin anlatılması, bu platformlarda düzenlenecek dijital kampanyaların stratejik planlaması ve
uygulamalar hakkında katılımcıların donanımlı hale getirilmesinin sağlanmasıdır. Eğitim sonrasında
katılımcıların, sosyal medyayı 360 derecelik bakış açısıyla etkin bir biçimde kullanmayı öğrenmeleri
hedeflenmektedir.

İçerik

Pazarlama iletişimi türleri ve kampanya yönetimi;sosyal medya kavramı ve türleri ile ayırt edici
özellikleri; sosyal medya kampanyalarında temel yöntem ve stratejiler; 360 derece yaklaşımı, sosyal
medyada halkla ilişkiler kampanyası yönetimi, sosyal medyada reklam kampanyası yönetimi, sosyal
medyada pazarlama kampanyası yönetimi; içerik üretimi ve pazarlaması.

 

Ayrıntılar için tıklayınız